Hopp til innhold
Logg inn
Hvor ønsker du å logge inn?

Nyttige tips

Her finner du noen nyttige tips som kan hjelpe deg til å bruke våre selvbetjente tjenester.

ikonStoppe betalingsoppdragI nett- og mobilbank kan du selv stoppe eller endre betalinger som ligger til forfall. Dette gjør du ved å gå til forfallsoversikten, klikke på betalingen det gjelder og deretter "Endre betaling". OBS! Om du endrer beløp eller forfallsdato på en betaling, må du avklare dette med mottaker først for å unngå purring/inkasso.
Logg på nettbank
ikonProblemer med innlogging? Om du har problemer med å logge inn i nett- eller mobilbank, kan tilgangen din være blokkert. Vi har en selvbetjent løsning for oppheving av sperring og resetting av passord. Løsningen kan brukes både ved blokkert tilgang og glemt passord. Klikk her for veiledning.
Se video
ikonProblemer med BankID?Da kan den være utløpt.
For å aktivere BankID på nytt:
Logg på nettbanken med "Passord og kode". Har du glemt passord - få nytt via "Glemt passord".
Gå til Meny - Innstillinger - BankID for å aktivere BankID på nytt.
Logg på nettbank
ikonEndring på lånI nettbanken kan du selv gjøre noen endringer på lån. Her kan du endre forfallsdato og belastningskonto. Dette finner du ved å klikke på "Meny" og "Lån". Har du behov for avdragsfrihet eller avdragsutsettelse, kan du sende oss en sikker e-post fra nettbanken.
Logg på nettbank
ikonRebestille kortLogg deg inn i Mobil-/Nettbank.
Gå til Meny - Kort - Mine kort.
Trykk på kortet du ønsker å erstatte og velg "Bestill/erstatt kort".
Rebestill kort
ikonSperre kortLogg deg inn i Mobil-/Nettbank.
Gå til Meny - Kort - Mine kort. Trykk på kortet du ønsker å sperre
og velg "Sperre kort".
Får du problemer kontakt Kundeservice tlf 70 11 30 00.
Sperre kort

Vi hjelper deg gjerne

Trenger du råd eller ønsker mer informasjon om våre tjenester? Vi hjelper vi deg å finne de beste løsningene for deg.