Hopp til innhold

Nettbank

Oversikt og kontroll over egen økonomi

Far og datter ser på et nettbrett

Utfør de vanligste banktjenestene raskt, enkelt og sikkert.

Oversikt
over eget
kundeforhold
Brukervennlig
Enkelt, raskt
og sikkert
Sikker e-post
Chat og
Min økonomi

Mer info

Om Nettbank

Bruk av nettbank gjør det enklere å holde oversikten over kontoer, betale regninger, sjekke saldo og mye mer. I praksis kan du styre hele kundeforholdet ditt gjennom nettbanken.

Her er noen av tjenestene i nettbanken:

  • Sjekk saldo, betal regninger, overfør penger mellom egne kontoer, opprett betalingsavtaler
  • Forfallsoversikt som viser hvor mye som skal ut av konto og når det skal ut
  • Søk om lån, kort eller forsikring
  • Sikker netthandel ved bruk av Verified by Visa
  • Regionsperre reduserer risikoen for at kortene dine skal bli misbrukt i utlandet
  • Kjøp, salg og oversikt over aksjer og fondsandeler
Du administrerer også tilgang til mobilbank, brettbank, bankID og bankID på mobil.

Ta kontakt med kundesenteret vårt og de vil hjelpe deg i gang.


Ofte stilte spørsmål

Om Nettbank

Første gang du bruker nettbanken må du benytte deg av pålogging med passord og kode

For å benytte deg av innlogging med BankID eller BankID på mobil må du ha bestilt dette i nettbanken. (Du må ha norsk personnummer og være over 18 år)

Logger du på med kontonummer eller organisasjonsnummer må du velge pålogging med passord og kode. (Gjelder også for de som ikke har norsk personnummer)

Kontakt Kundeservice så sender vi nytt passord til deg

Kontakt Kundeservice så bestiller vi en ny kodebrikke til deg

Nei, kodebrikken benyttes både til pålogging med BankID og pålogging med passord og kode .