Ikon av bankid på mobil i ulike blåtoner

Min konto er sperret

Hvordan åpner jeg den?

Om din konto er sperret kan det være flere årsaker til dette. Ofte kommer det av at passordet du har forsøkt å logge inn med er feil. Det skyldes enten:

  • Du har glemt hvilket passord du skulle bruke. Det kan skje den beste.
  • Du har forsøkt feil passord på feil metode, som for eksempel BankID-passordet til din "Passord og kode"-innlogging. 

For å åpne kontoen igjen må du følge disse stegene:

  • Gå til den innloggingen du vanligvis bruker.
  • Velg "Glemt passord" 
  • Følger du stegene her vil du få tilsendt nytt passord på enten SMS eller e-post. Blokkeringen på kontoen din blir fjernet i samme slengen slik du skal kunne logge inn på nytt. 

Har du brukt denne nylig, eller nettopp bestilt deg ny kodebrikke må vi åpne kontoen din manuelt. Ring Kundeservice så hjelper vi deg gjerne.