Motta utvidet betalingsinformasjon

eGiro og Cremul

eGiro/Cremul passer for bedrifter som vil ha elektronisk informasjon om alle innbetalinger på konto uansett betalingsform og som har muligheter til å behandle denne informasjonen selv.

Med eGiro/Cremul mottar bedriften elektronisk meldinger om innbetalingene. Kundereskontroen oppdateres automatisk med hvem som har betalt og hvilken faktura betalingen gjelder. Du får raskt oversikt og sparer tid på å registrere innbetalinger. Det betyr ingen papirlister i posten.

eGiro/Cremul passer for store bedrifter, betalingsmottakere med mange manuelle innbetalinger fra bedriftsmarkedet, brukere av OCR og bedrifter som har tilgang til produktet i sitt regnskapsprogram.

Vi hjelper deg gjerne!

Ønsker dere mer informasjon om våre produkter og tjenester? Ta kontakt så hjelper vi dere å finne de beste løsningen for din bedrift.
icon Ring tlf 70 11 33 50
icon Chat (Åpent hverdager 08.00-20.00)
icon Ring meg (Åpent hverdager 08.00-20.00)
icon Book møte med bedriftsrådgiver