Svindel og reklamasjon på konto- og korttransaksjoner

Oppdager du ukjente belastninger på konto eller kort, eller ikke har mottatt varer du har bestilt på nettet -  fyll ut reklamasjonsskjemaet under. 

Dersom du er utsatt for svindel f.eks. klikket på lenke eller oppringt av svindlere, og har oppgitt sensitiv informasjon - TA UMIDDELBART KONTAKT på telefon 70 11 30 00. Reklamasjonsskjemaet må fylles ut dersom penger har gått ut fra kort eller konto, eventuell politianmeldelse legges ved eller ettersendes. 

Reklamasjon VISA kort og konto

Fremgangsmåte:

  1. Fyll inn reklamasjonsskjemaet.
  2. Vær oppmerksom på at skjemaet må BankID signeres.
  3. Send inn skjemaet elektronisk via en av lenkene under.
  4. Når vi mottar skjemaet blir reklamasjonen behandlet og du hører fra oss.
Reklamasjon Mastercard

Fremgangsmåte:

  1. Logg deg inn i nett- eller mobilbank.
  2. Gå inn på Mastercard. 
  3. Klikk på "Flere valg" og "Flere valg" og deretter "Reklamasjon"
  4. Følg deretter instruksjonene på siden.
  5. Du får tilbakemelding når reklamasjonen er mottatt og behandlet.

Vi hjelper deg gjerne!

Trenger du råd eller ønsker mer info om våre produkt og tjenester? Vi hjelper deg med å finne de beste løsningene for deg.
icon Telefon 70 11 30 00
icon Chat (Åpent hverdager 08.00-20.00)
icon Ring meg (Åpent hverdager 08.00-20.00)
icon Møte