Hopp til innhold
Logg inn
Hvor ønsker du å logge inn?
Mobilbank

Mobilbank

Med banken på mobilen har du tilgang til alle selvbetjente tjenester akkurat når og hvor det passer deg.

IkonHar du mistet kortet ditt? Sperr det i mobilbanken med en gang så er du trygg.
IkonTrenger du en ny konto? Opprett en i mobilbanken på et blunk.
IkonEndre forfallsdato eller betale inn ekstra på lånet? Easypeasy.
IkonSjekk at sparingen er i orden før du sjekker sosiale medier.
Ikon"Ka rådgiveren vår hete igjen?" Finn bilde og kontaktdetaljer rett under kontoene dine.
IkonForsikre deg om at du er forsikret. Bare for sikkerhetsskyld.

Sperr kortet ditt når du mister det

Og åpne det igjen

når du finner det i skittentøyskurven.

Eller bestill deg et nytt!

Ut på tur?

Husk å sjekke regionsperren i mobilbanken først.

Andre nyttige tjenester

IkonDu kan enkelt administrere lånet ditt ved å klikke på det i mobilbanken.
IkonOpprett eFaktura og avtalegiro via "Konto og avtaler"
IkonOverfør mellom kontoene dine med "Drag & drop"
IkonEndre hvilke snarveier du vil ha i toolbaren din under "Mine innstillinger"
IkonKlikk på en konto og se hvor mye du har igjen etter at forfallene dine blir trukket
IkonMed jevne mellomrom vil vi poste eksklusive tilbud til våre kunder via mobilbanken
ikon

Slik kommer du i gang

Last ned applikasjonen fra App Store eller Google Play. 

Søkeord: Sparebanken Møre mobilbank

Versjoner av operativsystem som støttes:
Android: Minimum versjon 5.0
iOS: Minimum versjon 10 

For Windows telefoner anbefaler vi å gå til sbm.no og logge på nettbanken.

ikon

Aktivering av mobilbanken

Aktivering Første gang du tar i bruk mobilbanken må du identifisere deg med enten BankID, BankID på mobil eller passord og kode.

Pålogging Du logger på med fingeravtrykk (TouchID) eller firesifret kode. Hvis du har en telefon uten fingeravtrykksensor bruker du din personlige kode for å logge på. Du kan logge på med kode selv om du har aktivert fingeravtrykk. 

Tjenester

  • Pålogging med Touch-ID (fingeravtrykk)
  • Fond, forsikring og aksjehandel rett fra mobilen
  • Varslingssenter med nettpostkasse, kundemeldinger og avtaler.
  • Nyttige informasjonskort
  • Tilgang til «hele banken» fra menyen
  • Gå til nettbanken fra mobilen uten ny pålogging
Ofte stilte spørsmål

Du kan nå utføre alle våre selvbetjente tjenester fra mobilen. I tillegg til de mest brukte tjenestene som betale, overføre og siste bevegelser finner du blant annet forsikring, fond og aksjehandel, innstillinger, kalkulatorer, kort og sparing. Hvis du velger "gå til nettbank" får du tilgang til hele nettbanken fra mobilen uten ny pålogging.  

  • Last ned applikasjonen fra App Store eller Google Play. Søkeord: Sparebanken Møre.
  • For å aktivere Mobilbanken må du identifisere deg ved hjelp av BankID, BankID på mobil eller passord og kode. Når identifiseringen er fullført får du tilsendt en aktiveringskode på SMS. Når aktiveringskoden er godkjent må du lage deg en personlig kode på fire siffer. Aktiveringen er nå fullført og mobilbanken er klar til bruk.

Klikk på "Avbryt" i påloggingsbildet der du normalt bruker TouchID eller taster inn koden på fire siffer. Velg "Glemt personlig kode?" og aktivér mobilbanken på nytt. Du må da ha enten BankID på mobil, BankID eller passord og kode tilgjengelig, og vil få mulighet til å velge ny kode.

Vi hjelper deg gjerne!

Trenger du råd eller ønsker mer informasjon om våre produkter og tjenester? Vi hjelper deg med å finne de beste løsningene for deg.

Hva synes du om mobilbanken?


Har du noen tilbakemeldinger til mobilbanken vår? Noen funksjoner du ønsker deg?

Vi setter stor pris på tilbakemeldinger som gjør at vi kan lage en bedre mobilbank til deg og alle våre kunder!

Meldingen blir ikke besvart, men brukt i videre utvikling. Ved spesifikke spørsmål, ta kontakt med vår Kundeservice.

Gruppe


Tilbakemelding


 


...